Az ötlet Christian Webertől, a Cannondale egyik sportigazgatójától származik. A szabályokat a video elején, el is magyarázza

2 komment

Címkék: Cannondale

A bejegyzés trackback címe:

https://esbringa.blog.hu/api/trackback/id/tr145794029

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szekerkaa · https://twitter.com/szekerka 2014.02.02. 18:08:01

Zseniális!

Minél egyenletesebben kellett hajtaniuk (a lassulások+gyorsulások összességében magasabb átlagteljesítményt igényelnek, l. még befűtök nappalra, reggelre kihűl hülység) és a lehető legszorosabb szélárnyékban. Nagyon szépen tanulják a teljesítménygazdálkodást meg a TT technikát is.

Attól lefostam a bokám, hogy 165-170 wattal mentek 47-et végül... nagyon szépen válthattak, és jó az aerodinamikájuk is, bakker nekem 35 fölött már 200 watt fölé kell mennem, 45 körül meg 400 körül, attól ki is fingok. Igaz, nagydarab vén disznó vagyok.

szekerkaa · https://twitter.com/szekerka 2014.02.02. 18:15:31

Aha, mivel csak hat kilométer, lehet érdemes a startpontra felgyorsulni 60-ra, és szépen, egyenletesen lassulni :)
süti beállítások módosítása