girobp.jpg

Úgy tűnik, nem csak a gazzetta értesült a budapesti rajt lehetőségéről. A cikkben az áll, hogy Michele Acquarone, az RCS korábbi vezetője is bizonyította, hogy nem fél attól, ha a Grande Partenzára Olaszország határain kívül kerül sor, ezért is választották ki annak idején Belfastot és Dublint. Vegni is ezen az úton halad tovább, ahogy a második bekezdés végén szerepel, a Giro következő következő kiadásai a világ bármelyik tájáról elrajtolhatnak...

10 komment

Címkék: GiroBP

A bejegyzés trackback címe:

https://esbringa.blog.hu/api/trackback/id/tr815888567

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ruczak 2014.04.01. 12:07:48

Az első még aranyos volt, na de azért a jóból is megàrt a sok! Sztem! :)

vuella 2014.04.01. 12:31:53

Milyen lenne már! Élőben közvetíthetnétek egy Girót! Én ott voltam Újbudán, mikor Sipi és Jenő élőben nyomta a TdH befutóját!

SzékelyDávid 2014.04.01. 16:08:11

@vuella: Egyszer talán nem csak tréfa lesz, hanem valóság. Mi nagyon szeretnénk, utána is járunk majd a dolognak a Tourig, hogy mi kellene hozzá, és hogyan lehetne megvalósítani.

vuella 2014.04.01. 18:05:14

@SzékelyDávid: Legelőször is kezdjetek el lottózni. Egy jól fizető ötös elég lenne rá?

spillermeister · www.spederferenc.blog.hu 2014.04.01. 22:26:57

A héten csúsztam egy napot így nekem 2-a volt ma, csak a hivatkozó link hiánya lett gyanús :) Viszont aki tud, éljen a közeli befutó lehetőségével. Nekem már megvan a menettérti buszjegyem Triesztbe, nagyon várom, 8 körön keresztül szurkolhatok majd azoknak, akiket eddig csak a képernyőn nézhettem.
Ha nem lenne tréfa, kíváncsi lennék, rákapna-e a magyar média és megkapná-e a kellő hírverést...

BG86 2014.04.01. 22:40:22

@spillermeister:
Bizony, egy jó Trieszt csak 5 óra kocsival Pestről. És nagyon "olasz" a város.
Média ügyileg meg nem tudok mit mondani, sajna annyira nincs realitása. (BG)

vuella 2014.04.02. 18:41:25

@spillermeister: Ajánlom figyelmedbe az osztrák körverseny időfutamát Podersdorfban, a Fertő tó partján. Klassz kemping van. Családias környezetben találkozhattam idén Bassoval, Ballannal,Husival, Spartacussal, Popoval,stb.A utolsó évében tekert itt Pajoló is (kapott is egy csillagot a mólóhoz vezető főutcán), ekkor itt volt Boonen is. Mielőtt Cobo Vueltát nyert, volt az osztrák körön a Geox-al.A kedvencem Bram Tanking volt, akinek vittünk egy névre szóló borocskát is. Bram nem akarta elhinni, hogy mi őrá vagyunk kiváncsiak, nagyon aranyos volt. A lényeg, a családias hangulat, ami egy nagyobb versenyen (plGiro) elvész.

spillermeister · www.spederferenc.blog.hu 2014.04.02. 22:26:29

Nekem ez lesz az első külföldi versennyel kapcsolatos élményem. Eredetileg a Zoncolan volt a cél, de elnézve mekkora tömeg volt ott legutóbb, inkább a befutónál maradtunk, mivel onnan könnyebb "továbbállni", na meg nyolc kört tesznek előttünk. Eddig csak a CET befutókon voltam Miskolcon. Amúgy én is pártolom a kisebb versenyeket. Itthon szomorú voltam, mikor megtapasztaltam, mennyire nem hirdetik meg helyben, az érintett településeken az eseményt, és tényleg csak a rajtnál és célnál van némi tömeg. Pedig egészen jó hangulatban telik a várakozás a szökevényekre vagy a mezőnyre. Köszönöm a tippet, a legjobb benne, hogy összekombinálható családi kirándulással :)

vuella 2014.04.03. 07:35:03

@spillermeister: No a hegynek is megvan a maga varázsa, ha szeretsz sátorozni. Fantasztikus élményeket mesélt barátom a topiktalálkozón, amit ha tartunk és adsz egy emailt téged is értesítünk. Visszatérve Podersdorfhoz a kemping közvetlen a Fertő tó partján van, isteni a víz! A kemping nem drágább mintha itthon lenne, de jobb a színvonala. A bringaverseny pedig öt perc gyalog. Egy helyen van a start és a cél is. Együtt söröztünk este a bringásokkal...

spillermeister · www.spederferenc.blog.hu 2014.04.03. 10:18:07

@vuella: felhasználónév+gmail.com. Megköszönöm az értesítést, ha nem ütközik mással, igyekszem részt venni.
süti beállítások módosítása