Egy kis csapat, a Madison is profi módon foglalja össze a történéseket. Tökéletes bemutatása annak, milyen is valójában a brit körverseny.

A bejegyzés trackback címe:

https://esbringa.blog.hu/api/trackback/id/tr565523302

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kerle 2013.09.19. 15:55:45

Nem lehetne többet a bringárol beszélni?Szerintem sok a filmes beszéd Nem filmes müsor Sokszor ugy tünik mintha egy filmesztéte müsor lenne

stpetra 2013.09.19. 21:49:58

Szerintem pedig így élvezhető a közvetítés, legalábbis én így szeretem! :) De hát nem lehet mindenkinek megfelelni...

Peter Szasz 2013.09.20. 09:58:43

Eurosport kommentátoraival semmi gond, kiváló szakemberek és szórakoztatóan közvetítenek. Anno mikor Sipi itt hagyott minket és Jenő meg a Magyar Televízióhoz igazolt akkor kicsit temettem magamban a kerékpár közvetítések színvonalát, de mára azt kell mondanom, hogy alaptalan volt az aggodalmam.

A Sport tv miatt most jobban izgulok, mert hiába fogják adni a VB-t de a kommentátoraik még nem közvetítettek országúti kerékpárt. (Pintér László, Székely Dávid nem akartok átigazolni oda erre a kis időre?:D)

stpetra 2013.09.20. 18:29:25

@Peter Szasz: Maximálisan egyet kell értenem! :)

vuella 2013.09.21. 20:16:15

Borzasztó ez az idő, szegény bringás kínjait meghatványozza.
süti beállítások módosítása