BG86 2013.09.29. 10:14

A cápa napja (lehet)

nibaivb.jpg"Sorsdöntő lesz az utolsó két fiesolei körözés. De nem izgulok, arra is kitaláltunk valamit. Hogy esni fog? Az nekem csak jó" - mondja Nibali, aki az olasz válogatott első számú ember lesz a mai mezőnyversenyen. A Giro idei győztese szerint Sagan és Cancelarra lehet a két legnagyobb ellenfele.

Ötvenkét ország, kétszáznyolc induló. De kik a legnagyobb esélyesei a 2013-as országúti világbajnokságnak?  Vincenzo Nibali a La Gazzetta dello Sport vasárnapi számában beszélt a - szövetségi kapitányként még eredménytelen Paolo Bettini vezette - olasz csapatra váró feladatokról.

"Nyugodt vagyok, hisz a válogatott kiváló. Scarponiéknak köszönhetően minden este a nevetésé volt a főszerep. Erős a csapatunk, szerintem Pozzato mellett, Michelére is érdemes lesz figyelni, Ami engem illet, Valverde jól mondta. Ilyen Vuelta után nem lehetett napi 4 óránál többet edzeni. Én egyszer mentem ki több mint 5 órára, de akkor sem végeztem specifikus munkát. Csak tekertem. Egyébként is nehéz tippelni, hogy a spanyol körversenyt befejezők mire lehetnek jók. Én, mikor 2010-ben megnyertem a Vueltát, nagyon jó formában tekertem a vb-n. Egy évvel később pedig, mikor nem voltam ott a dobogón, alig éreztem a lábaimat" - meséli Nibali.

"Nálam Sagan az egyik legnagyobb esélyes. Őt nem zavarják a rövid emelkedők, és a rossz idő sem. Emlékeztek még a Tirreno-Adriaticora, mikor a Porto Sant Elpidio-s szakaszon győzött? Az év eleje óta szinte folyamatosan a dobogón zár. Cancellara mellett én Samuel Sánchez miatt a spanyolokra és bizony Boasson Hagenre is figyelnék. Ő elég meggyőző formában zárta a Vueltát" - mondja Nibali, aki az interjú végén egy érdekes kérdésre is válaszolt.

Ha választanod kellene a szivárványszínű vagy sárga trikót között, mit mondanál?

- "A világbajnoki mezt választanám. Mégis csak ezt a versenyt rendezik előbb" - válaszolta hosszú gondolkodás után az olaszok első számú embere.

vbvb.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://esbringa.blog.hu/api/trackback/id/tr845538985

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása