A Sky versenyzője időről-időre elmondja gondolatait a BBC weboldalának. A legutóbbi bejegyzésből szemezgetünk.

thomas gerrans.jpg

(Igazából a kép miatt készült a cikk :-), de legyen benne valami szöveg is... Simon Gerrans-szal szemben kamehámeházik- Dragon Ball.)

„27 éves vagyok, itt az idő, hogy eldöntsem, melyik utat járom a karrieremben, az elkövetkező hónapokat erre szánom. Az egyik lehetőség, hogy olyan versenyző leszek, aki a többnaposok összetettjében akar jó eredményt elérni- a múltban már elég sokat voltam mások segítője.

A másik lehetőség, hogy a tavaszi egynapos klasszikusokra koncentrálok. Jelen pillanatban még nem tudom megmondani, hála Istennek eléggé sokoldalú vagyok, de az biztos, hogy kemény döntés lesz.”

„Szerencsére már eléggé jól beilleszkedtem a Sky csapatába, így a legutóbbi szezon végén volt beleszólásom abba, hogy mely versenyeken is vegyek részt. A Tour Down Under után Spanyolországban, a Ruta del Solon fogok indulni, majd a Párizs-Nizza következik, amelyhez ragaszkodtam. Rá egy hétre kerül sor a Milánó – San Rémóra, utána pedig jönnek a macskaköves klasszikusok. Szerintem a Párizs-Nizzáig teljes gázzal fogok edzeni, utána egy-két hónapon inkább a versenyzésre koncentrálok, majd egy pici pihenő után készülök a Tour de France-ra. Az elmúlt években ez a program sokat segített a fejlődésemben, most csak abban reménykedem, hogy a kerékpáron maradok, vagyis elkerülnek a sérülések. A Tour idén különleges szerepet tölt be a britek életében, hiszen Yorkshire-ben van a rajt.”

„Ahogyan az ausztrál nyílt teniszbajnoksággal kapcsolatban már biztosan hallottátok, nagyon meleg az idő Ausztráliában, ez ránk is befolyással van. Ez ellen nem tudunk mit tenni. Ha esik az eső, a hó, akkor felvehetünk több ruhát, de a hőséggel szemben nincs ellenszer. Ilyenkor a legjobb az, ha hozzászoksz. Pár hete már itt vagyunk Adelaide-ben, egy házat bérlünk, ahol együtt lakom néhány európai sráccal, Luke Rowe-val, Ian Stannarddal, Bernhard Eisellel és Philip Deignannal. Sokkal jobb így, mint egy szállodában.”

„Már most van egy fontos dátum a naptáramban, miután novemberben megkértem a barátnőm, Sara kezét. Cardiffban tettem fel neki a kérdést, a bárban, ahol először találkoztunk. Kívül akartam megtenni, mintha be kéne kötnöm a cipőfűzőmet, de úgy beviharzott, hogy végül bent tettem meg. 2015 októberére tervezzük az esküvőt. Most itt van velem, ugyanakkor valószínűleg az elkövetkező hónapokban többet fogom látni a srácokat, mint őt. De ezzel nincs bajom, hozzá tartozik a profi kerékpározáshoz.”

3 komment

Címkék: Sky

A bejegyzés trackback címe:

https://esbringa.blog.hu/api/trackback/id/tr715769806

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ruczak 2014.01.19. 13:53:51

Pont ők voltak ketten, akiket egyszer még szegény Sipi, egy. Tour szakasz soràn, szépen lassan felcserélt. :)
Gerant Thomas volt elől azt hiszem szökésben többed magàval. Először rendesen mondta, Gerant Thomas, aztàn lett belőle előszőr Thomas Gerant, aztàn végül Simon Gerrans. :)
Kedveltem nagyon Sipit!
Persze ahogy múlik az idő, azt gondolom, hogy Veletek is kezd mindenki megbarátkozni! :)

SzékelyDávid 2014.01.19. 20:43:38

:-) Sipit mindenki kedvelte, és (Jenővel) rengeteget segített abban, hogy itthon ennyien megkedveljék ezt a sportágat.

Ruczak 2014.01.20. 08:40:53

Igen!
Én is miattuk kezdtem el nézni! Akármilyen unalmas szakasz volt, a dumàjuk miatt szerettem nézni! Aztàn persze meg is kedveltem az egész sportàgat. Azóta van versenybicajom is! Előtte el sem tudtam volna képzelni. Most meg télen is görgőzök ezerrel! :)
süti beállítások módosítása