Az olasz fiatalok közül kétségtelenül ő a legesélyesebb arra, hogy a jövőben nagy körversenyt nyerjen. Fabio Arut a szakma szerint is kiváló első évet futott a profik között. Jövőre Michele Scarponi oldalán indul a 2014-es Giro d’Italián.

 

bettiniphoto_0139893_1_full_1_670.jpg

 „Elégedett vagyok az első évemmel. Rengeteg tapasztalattal lettem gazdagabb. Ott voltam a Giron, ez már önmagában nagy élmény. Mondjuk augusztusra egy kicsit elfogytam, de összességében jól mentem” – kezdte értékelését Fabio Aru, az Astana 23 éves olasz (pontosabban, a jelenlegi mezőny egyetlen szárd) versenyzője.

„A következő idény már sokkal keményebb lesz, hisz bizonyítanom kell. De nem probléma, szeretem a kihívásokat. Nincs azzal baj, ha egyre nagyobb lesz az elvárás velem szemben. Nyilván más segítőként vagy első számú emberként menni egy komoly versenyen, de fiatal vagyok, van időm tanulni. 2015-ig szóló szerződést kötöttem az Astanával, szerintem ez azt jelenti, hogy bíznak bennem” – mondta Aru, aki még áprilisban megszerezte a fehér trikót a Giro del Trentinon. Aztán produkált egy kiváló Girot, Nibali segítőjeként. De mi lesz jövőre?

„Nagyon boldog vagyok, hogy Scarponival tekerhetek.  Kiváló a kapcsoltunk, tényleg nem sajnálom, hogy hozzánk került.  Nekem tanulnom kell, ő pedig remek tanár lehet. Gondoljunk csak bele, Nibali is sokáig dolgozott Bassoért. Hogy mik lesznek a céljaim jövőre? Egy jó Giro. Azt nem tudom megmondani helyezést tekintve ez mit jelent. De biztos, hogy kihozom magamból a maximumot, aztán meglátjuk ez mire lesz elég. Még azt se mondanám, hogy a fehér trikó érdekel vagy, hogy kitűzött cél az első profi győzelmem. Az amatőrök között is két és fél évet vártam az első sikeremre. Nekem az lesz a legfontosabb 2014-ben, hogy fejlődni tudjak.  Jobb előre lépni a tavalyi önmagamhoz képest, mint nyerni egy fontos versenyt, majd eltűnni a süllyesztőben” – nyilatkozta Fabio Aru.

Fabio Aru 2013-ban:

10.990 km és 67 versenynap

Nibali, Santambrogio és Bouet mögött 4. volt összetettben a Giro del Trentinon, ahol a fehér trikót is megszerezte

A Giro d’Italia királyszakaszán 5. lett (05.25, Silandro-Tre Cime di Lavaredo)

1 óra 24 perc hátránnyal 42. lett pályafutása első olasz körversenyén

A bejegyzés trackback címe:

https://esbringa.blog.hu/api/trackback/id/tr185675051

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása