BG86 2013.12.27. 15:29

Sagan vs Cancellara

A márciusi Milano-Sanremo után ismét összecsaptak. Persze, csak szóban.

sagan-can.jpgKetten együtt 28 versenyt nyertek ebben a szezonban

2013 március. A Milano-Sanremot megelőző nap:

„Óriási tehetség, ő a legnagyobb favorit. De őszinte leszek, kissé irritál a viselkedése. Főleg az zavar, hogy nem tiszteli a versenytársait, és elég kirívóan ünnepel. Mintha ezzel is azt üzenné, én vagyok a legjobb, nem tudtok legyőzni. Arról már nem is beszélek, hogy egy szökésben eszébe sem jut az, hogy talán neki is kellene valamennyit vezetnie. Gondoljunk csak a tavalyi Tour első szakaszára”.

Az idézet természetesen Fabian Cancellarától származik.

Íme, Sagan válasza:

Valószínűleg azért foglalkozik ennyit velem, mert fél tőlem” .

2013 december. Egy újabb Cancellara nyilatkozat:

„Ilyen év után elég nagy lesz a nyomás rajta jövőre”.

Sagan:

„Ha valakin lesz nyomás 2014-ben, az egyértelműen ő. Elég sokat beszél, inkább a versenyek kellene bizonyítania. A firenzei vb előtt és hangzatos nyilatkozatokat tett, és láttuk mi lett a vége…”

Sagan 2.0:

„A korábbi nyilatkozatomban, volt némi vicc is. Nem gondoltam mindent teljesen komolyan Cancallarával kapcsolatban. Ő egy igazi bajnok, nagyszerű versenyző. Kiskoromban mindig őt és Boonent néztem a tv-ben. Rajtuk nőttem fel. Amúgy tényleg nem tudom miért nyilatkozott ilyet rólam. Én elismertem, hogy idén legyőzött a Flandriai körön. Erősebb volt nálam. Meglátjuk mi hoz a következő szezon".

Elég jók lesznek ezek a tavaszi egynaposok...

sag.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://esbringa.blog.hu/api/trackback/id/tr255712062

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása