BG86 2013.11.12. 20:15

Ballan visszatér

Alessandro Ballan. Kicsit eltűnt a szemünk elől igaz, nem véletlenül. A 2008-as világbajnok még tavaly decemberben a BMC mallorcai edzőtáborában esett óriásit, melynek következtében súlyos sérüléseket szenvedett. Az olasz versenyzőnek megrepedt a lépe, eltört a combcsontja illetve három bordája... és ezzel még nem értünk a felsorolás végére.

490ballan.png

A kiváló egynapos menőnek számító Ballan gyakorlatilag a teljes idei szezont kihagyta, mindössze 16 napot versenyzett. Június elején a GP du canton d'Argovie elnevezésű svájci egynaposon tért vissza, de az egy hónappal később megrendezésre kerülő Vallon kört nem tudta befejezni. Az első szakaszt még teljesítette, de a második napon már nem állt rajthoz. A BMC olasz versenyzője hasfájdalmakra panaszkodott, így a biztonság kedvéért kórházba szállították. Később kiderült, nem lépett fel nála semmiféle komplikáció. Ez annak fényében, hogy a bukása után kétszer műtötték - sőt pár napig az intenzív osztályon is feküdt - elég nagy szerencse.  A 2014-es programját ugyan még nem állította össze a korábbi világbajnok, de az szinte biztos, hogy a Flandriai körversenyen (március 31.) és a Paris-Roubaix-n (április 7.) rajthoz fog állni. "Lehet hogy nem nyertem sok versenyt pályafutásom során, de arra a 13-14 sikerre nagyon büszke vagyok. Általában mindig erős mezőnyben, nagy nevek előtt lettem első. Hogy mire vágynék a jövőben? A Roubaix-n nagyon jó lenne győzni, hisz ott soha nem tudtam megelőzni Tom Boonent. Világbajnok már voltam, a Giron viszont nem nyertem szakaszt. Ezen is szeretnék változtatni" - mondta Ballan.

1 komment

Címkék: BMC Ballan

A bejegyzés trackback címe:

https://esbringa.blog.hu/api/trackback/id/tr825626674

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vuella 2013.11.13. 18:47:05

Én találkoztam (fényképezkedtem) vele idén Podersdorfban. Az osztrák kör időfutamán a Fertő tó partján!
süti beállítások módosítása