2 komment

Címkék: Tirreno PN

A bejegyzés trackback címe:

https://esbringa.blog.hu/api/trackback/id/tr985868408

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DZSI 2014.03.18. 22:33:34

Szerintem Cav nem fogja megnyerni a Milano-San Remo-t, mert az utóbbi időben ahányszor ott volt vagy lett volna a sprintnél csak akkor volt hajlandó sprintelni, amikor tökéletes felvezetést kapott. A Milano-San Remo pedig nem az a verseny, ahol 100%, hogy sprint befutó lesz még, ha talán ez az utolsó esélyük is a sprintereknek mielőtt betennék a Pompeiana-t. Szóval szerintem, ha Cav ott is marad a végéig nem biztos, hogy "lesz kedve" sprintelni. Félreértés ne essék én is szurkolok neki, hatalmas rajongója vagyok, de nekem kiábrándító, amit csinál az utóbbi 1,5 évben, olyan helyzetekből adott fel sprinteket, amikből a régi Cav hosszabbat nyitott és még úgy is nyerni tudott. Persze ott van az, hogy fejlődtek az ellenfelek, de amikor meg se próbálja az szörnyű. Ha már Omega, akkor inkább Boonen. De lehet, hogy már-már közhely szerintem Sagan a legnagyobb esélyes. Na meg Kwiatkoski, ha már ilyen jó formája van. A címvédésre nem sok esélyt látok, Ciolek csak Sagan hibájából tudott nyerni, amit mégegyszer nem fog elkövetni. Akire még nagyon érdemes figyelni az Greipel, mert a Tirreno-n is túlélte a 3. szakasz emelkedőjét, még ha nem is nyerte azt a szakaszt közvetlen a domb után tudott sprintelni a 7. helyért, itt pedig lesz még egy lejtő is a befutó előtt.
De nyerjen Cavendish.

BG86 2014.03.18. 22:58:42

@DZSI:
Én sem azt mondtam, h nyerni fog:) Amit írtál így van, meglepő lenne ha maradna a végére 1-2 embere. A csapat nélküliek közül valóban Sagan. A Sanremo nem az a verseny ami mindig simán alakul. Tuti lesz vmi olyan extra-amire nem is gondolnánk. A podcastben nem említettem, de titkos favorit nálam még Modolo.Az emelkedőket ő is jól bírja.
süti beállítások módosítása