BG86 2014.05.16. 10:05

Fájdalmas nap volt

bgbgb.jpg

A képen sorrendben: Farrar, Tuft és Aru. A Cannondale 9 fős sorából, 8-an estek tegnap. Basso is, aki Uranhoz illetve Quintanához hasonlóan 49 mp hátránnyal érkezett meg. Az olasz-amerikai csapatból csak Gatto úszta meg a bukást. De miért estek ekkorát? Ki vagy mi lehet a hibás? A könnyű karbon kerekek, a magasabb guminyomás, a sok újonc a mezőnyben, az egyre több körforgalom? Erről is beszélünk az adásban.

3 komment

Címkék: Giro

A bejegyzés trackback címe:

https://esbringa.blog.hu/api/trackback/id/tr286172615

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mihály nyilas 2014.05.16. 12:18:08

én most ismerkedem az spd-vel, gondolom hasonló rendszer. Sok előnye van az tuti, de ha tized mp alatt kéne lelépni róla, rögtön előjön az egyetlen hátránya. sajnos tapasztalatból mondom :-((

DZSI 2014.05.16. 22:34:47

Az, hogy könnyű a karbon kerék még nem baj, hiszen a kisebb tömeget könnyebben állítják meg, a nagy hátrányuk az, hogy a karbon fékfelület nem fog olyan jól, vagy inkább semennyire ha vizes. Ezért kerülnek elő ilyenkor az alufelnik vagy az alu-karbon kerekek.

BG86 2014.05.17. 11:17:03

@DZSI:
Fognak azok, csak lehet egy fokkal lassabban/később.(direkt beszéltem szakértővel). Itt az volt a gond, hogy ha !!70-es tempónál vki hibázik egyet, nem tudsz mit tenni. Modern alkatrészek (250 grammos full karbon kerekek...)+több körforgalom mint régen+sok újonc a mezőnyben+ vagy nem jelezték helyesen h veszélyes rész jön. Mindenben lehet valami, de ilyen tempónál a szerencse faktor óriási.
süti beállítások módosítása