Fabian Cancellara jövőre megpróbájla megdönteni az egy órás világcsúcsot! Még kérdés, hogy mikor, de biztosan megpróbálja. A cseh Ondrej Sosenka 49.700 méteres rekordját próbálja felül múlni a tavaszi egynaposokon szinte verhetetlen svájci versenyző, aki a 2013-as évet 6 győzelemmel és egy időfutam világbajnoki bronzéremmel zárta. 

Cancellara 2.jpgIdén a Flandriai körversenyt és a Paris-Roubaix-t is Cancellara nyerte

Sok részletet egyelőre nem ismert csak biztos, Cancellara jövőre megpróbálja. Keddtől a 32 éves svájci versenyző a RadioSchack négy napos belgiumi összetartásán vesz részt, valószínűleg ott tisztázódnak majd a részletek.

"Először is le kell ülnünk a Trekkel megbeszélni, hogy biztosítják-e számunkra a rekordöntés technikai feltételeit. Aztán ki kell választani a megfelelő időpontot. Ha Fabian szeretné megdönteni az egy órás világcsúcsot, minimum 3 hét speciális felkészülésre lesz szüksége" - nyilatkozta a La Gazzetta dello Sportnak Luca Guercilena. "Két időpontot lőttünk be előzetesen. Elsőként a tavaszi egynaposok utáni időszakot néztük ki, de arra is van esély, hogy Fabian első nagy háromhetese után próbálkozunk meg a rekordöntéssel. Még nem ismert a programja, de elég nagy esély van rá, hogy a Giro-Vuelta kettőssel próbálkozik meg jövőre. Ki kell választanunk a helyszínt is. A manchesteri, az anadai (Portugália) és a aguascalientesi (Mexiko) velodrome jött elsőként szóba" - mondta a RadioSchack menedzsere.

Érthetően sok még a nyitott kérdés, de egy biztos: Fabian Cancellara jövőre megpróbálja megdönteni az egy órás világcsúcsot.

1 komment

Címkék: Cancellara

A bejegyzés trackback címe:

https://esbringa.blog.hu/api/trackback/id/tr795636678

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vuella 2013.11.16. 20:32:35

Az osztrák körön nincs olyan nagy felhajtás mint egy TdF-n. Nincsenek kordonok, Podersdorfban kénytelen volt Fabian köztünk kerekezni és sétafikálni...
süti beállítások módosítása